ZAŠTO MEDIJI OVO SAKRIVAJU: Vesić bahato pokazuje svoju moć, EVO ŠTA JE URADIO

Predsednik FS Srbije Slaviša Kokeza po stupanju na dužnost 20. maja 2016. godine odmah se proslavio ukidanjem agencije “Plavi, plavi”, dugogodišnjeg uspešnog brenda Saveza i to pod objašnjenjem da posluje sa gubitkom.

Na prvom Izvršnom odboru novi vrhovnik sprskog Saveza je deklarativno, bez konsultacija, bez argumenata doneo odluku o ukidanju turističke agencije osnovane 1999. koja je po nivou, kvaliteta usluga bila veoma ugledna ne samo u zemlji već i u inostranstvu. Ko je ikada putovao u njihovom aranžmanu zna kakve su profesionalne i ljudske veličine tada rukovodile agencijom: direktor Jovan Joca Burmaz, čovek od znanja, ugleda za koga nije postojao nerešiv problem, pa zatim Snežana Malušević, u najkraćem „žena zmaj“, kao i ostali ljudi da ih ne nabrajamo sve.

Kokeza je Agenciju ukinuo kada je Jovan Burmaz bio operisan (16. maj), kada je bio u šok sobi i sa 50/50 šansi da se oporavi od kancera!

Glavni Kokezin adut bio je tvrdnja da Agencija stvara gubitke, a da su zaposleni samo teret sa platama. Tek tako, ljudi su se od 1. oktobra 2016. našli na ulici, bez posla iako je istina sasvim drugačija. Kada se u 2017. završila likvidacija agencije, sa nekim nenaplaćenim potraživanjima, sudski dobijenim sporovima koji nisu ušli u bilans – „Plavi, plavi“ su FS Srbije ostavili plus od 6.000.000 dinara ili 50.000 evra. I to je jedina istina.

Predsednik FSS je kompletan posao prebacio na početku agenciji „Big Blue“. Navodno je pomenuta turistička agencija davala bolje uslove i bila je jeftinija što nije moguće, a nije ni tačno. „Plavi, plavi“ su poslovali u okviru Saveza, za kompletan aranžman sa avio kartama, transferima, autobusima, hotelskim smeštajem nisu naplaćivali provizije koje nisu male, već je novac ostajao u kasi FSS. To znači da niko nije mogao da ponudi bolje uslove i jeftinije aranžmane od „Plavi, plavi“.

Zato je cela priča predsednika FSS neutemljena, a nagađanja da je on bio i suvlasnik „Big Blue“ nisu dokazane. Zna se samo da su vlasnik „Big Blua“ Ivan Radojević i Slaviša Kokeza naprednjački drugari. I nije sporno što je FSS u tim okolnostima uspostavio saradnju sa priznatom turističkom agencijom koja je dobro poslovala od 2006. godine, već što je ukinio ekonomski isplativu agenciju Saveza i poslao ljude na ulicu.

Drugi razlog ukidanja „Plavi plavi“ je mesto direktora Marketinga u Savezu, a ta uloga je poverena – Vanji Kostić, poznatijoj kao supruzi Gorana Vesića, zamenika gradonačelnika. Čim je u decembru 2016. pokrenuta likvidacija „Plavi Plavi“, Vanja je napustila Marketing FK Crvene zvezde i prešla na Terazije 35. Gospođa Kostić, bar tako kažu, zna posao, ali je potpuno nejasno zašto je Kokeza nije postavio na čelo agencije „Plavi plavi“ umesto Jovana Burmaza koji je bio pred penzijom, već je likvidirao agenciju.

Direktor Marketinga je ugovorila recimo prevoz sa „Ban busom“, dok je ranije prevoznik FSS bila „Lasta“ i to uz ugovor da 70.000 kilometara godišnje vozi besplatno, a tek ostalu kilometražu naplaćuje. Nemerljiva razlika.

Nekada su putovanja sa agencijom „Plavi Plavi“ bila uživanje jer je sve bilo pod konac, danas je to neka druga priča. Korektna, ali ni izbliza kao nekad. Pitanje je za Slavišu Kokezu, koliko je novca uštedeo FSS gaseći „Plavi plavi“ i prelazeći na korišćenje drugih agencija?

Izvor: Direktrno.rs

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *